sestdiena, 2010. gada 27. februāris

2.oktobris – parka sākums

Ar Alexu un Jonu gājām uz Stanley parku, bet tā kā jau bijām pirms tam bijuši pa Commercial drive (liela iela, ar daudziem interesantiem veikaliem, kafejnīcām u.c.) pastaigāties, tad sanāca apskatīt tikai sākumu.

Un, kad bijām parku sasnieguši,tad jau arī sākās bilžu laiks:
baigie mīlīgie ar pilsētu fonā

un skats uz jahtu piestātni

Un kamēr es vēl priecājos par fantastiskajām rudens krāsām, pēkšņi mūs negaidot pārsteidz sniegs un es, protams, kā jau es, uzreiz nosalstu

Nu labi, šoreiz atklāšu īstenību - tas sniegs bija mākslīgs paredzēts filmai, jo šajā pilsētā izrādās tiek uzņemtas ļoti daudz filmas un seriāli. Un ne velti, jo staigājot pa šo pilsētu bieži ir tāda sajūta - kā filmā! Bet auxti man bija tik un tā ;)!
Atpakaļ ceļā nogājām gar trīs pludmalēm
2. pludmale

English Beach

English beach tādā vārdā nosaukts, jo šajā krastā pirmo reizi pirms apmēram 150 gadiem izkāpa jaunie ieceļotāji no Lielbritānijas un tā arī vairs neaizbrauca.
Bet visvairāk, protams, mani sajūsmināja PALMAS!!! Jā, pat šeit ir palmas un, skat, cik smuka bilde sanākusi pie tām!

Pilsētā parādās dažādas skaistas lietas, gatavojoties Olimpiādei, līdz ar to, līdzīgi kā Ventspilī govis, tā šeit tagad ērgļi, katram no tiem cits zīmējums un katrs jau liekas, viens par otru smukāks

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru