piektdiena, 2010. gada 6. augusts

12. februāris – atklāšanas ceremonija

Šodien bija tā maiņa, kad turpat aiz sienas notika olimpisko spēļu 2010 ATKLĀŠANAS CEREMONIJA!!!! Cilvēku bija daudz, nostrādājāmies diezgan, mūsu stends, pa 5h ietirgoja apmēram 7 tūkstošus Ls, a tādu stendu tur apmēram 100. Normāls piķīts grozās, ne? :) Toties tējā gan nopelnīju tikai 2 dolārus, bet es vienīgā k-ko nopelnīju ;), tā, ka priecājos par to pašu :)))!

Nu tad tā, kad sākās ceremonija cilvēku bari pie kasēm pazuda un varēju atprasīties uz 15 min pārtraukumu, un līdz ar to es varēju pasēdēt pašā olimpisko spēļu atklāšanas ceremonijas sākumā, sēdēju vietā, par kuru citi maksāja 500 ls un vairāk, redzēju visu ievadu, himnu, sarkanos karavīrus, kas ienesa karogu, un tas viss man pie kājām, sajūtas neaprakstāmas, superīgas!!!! Vēlāk atkal atgriezos pie darba, bet tiklīdz es jutu, ka tuvojās Latvijas uznāciens es paķēru fočuku un skrēju atkal uz zāli.... indija, Kazahstana, Koreja.....nu visādas valstis pirms tās, ko tik ļoti gaidu un tad.... Latvija!!!! Un es laikam biju vienīgā, kas kliedza tajā brīdī :)))! Tad es nevarēju noturēties un savām blakus sēdētājām teicu, redz kur mans karogs un viņas arī kliedza.... :)! Tad bijām 3 :)! Redzēju arī lietuviešu komandu, kas man tomēr ari diezgan daudz nozīmē, jo kā nekā 50% asiņu manī ir no viņiem! Uzfilmēju, bet ne ar savu fochuku, es tik ceru, ka dabūšu to video, tad jau gan jau youtube ielikšu ;). Un arī beigās tiku atkal paskatīties, dažas skaistas dziesmas, un priekšnesumus. Vispār loti iespaidīgi, tiešām :)! Super! Un visforšākais bija tas, ka katram cilvēkam šis notikums ir svarīgs, pat meksikāņiem, kuri nezināja, ka kāds no viņu valsts piedalās ziemas olimpiskajās spēlēs, bija nozīmīgs brīdis, kad vini atklāja, ka veseli 3 sportisti pārstāv viņu valsti, he, he. Tik un tā visa tā atmosfēra, visas sajūtas, viss kopā - super. AAAA, protams, gandrīz aizmirsu, visas tās gaismiņas, ko ieslēdz skatītāji (es arī tādu dabūju), TIIIK skaisti! Wow! Un, kad visi fochee un visur zibeņo, ai, nu laikam jau sapratāt, ka grūti aprakstīt, bet tiešām iespaidīgi.

Pats darbs bija interesants, ļooooti daudz cilvēku, visu laiku bijām aizņemti. Cilvēki rindā stāvēja apmēram 1h. Bet visi ļoti draudzīgi un saprotoši. Stenda vadītājs bija superīgs, varējām ēst ik pa laikam k-ko, iet uz zāli skatīties ceremoniju, nu visa atmosfēra bija superīga.

Pēc ceremonijas satiku Artu, kura bija skatījusies ceremoniju uz lielā ekrāna, viņai sajūtas - pilnīgi citādas, nu ,protams, ne tik jūsmīgas (latviešu valodā ir tāds vārds ? labi, jociņš) , bet tā jau ir ,ka pa TV tas nav tik iespaidīgi kā dzīvajā un tā nereālā sajūta, ka es kādreiz varētu būt tāda mēroga pasākumā (un man vēl par to maksā :) ) ,.... atceros, kā bērnībā ar Tomiku zīmējām to valstu karodziņus blociņā, kas piedalījās, jā, fani jau no bērnības, he, he.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru